შეფასების რუბრიკა მუსიკაში 2013-14 სასწავლო წელი
ხელოვნების
ნიმუშის ანალიზი
|
|||
მოსწავლე
|
შეფასების
კრიტერიუმები
|
||
ზოგადად
არწერს ნაწარმოებს და მისი შესრულების სტილს
1-4
|
აანალიზებს
შემსრულებლის /კოლექტივის მიერ გამოყენებულ მხატვრულ გამომსახველობით საშუალებებს
5-7
|
წარმოაჩენს
ნაწარმოების საკუთარ ხედვას
8-10
|
|
1
|
|||
2
|
საკლასო
მსჯელობაში მონაწილეობა
|
|||||
მოსწავლე
|
შეფასების
კრიტერიუმები
|
||||
კითხვებზე
ადკვატური პასუხების გაცემა
1-10
|
აქტიური
მონაწილეობა
1-10
|
საკუტარი
აზრის დასაბუთება
1-10
|
სხვისი
აზრის მიმართ პატივისცემის დემონსტრირება
1-10
|
||
1
|
|||||
2
|
onis sajaro skola
Sefasebis
rubrika saxviT da gamoyenebiT xelovnebaSi
pedagogi – Teona jafariZe
mimarTuleba (იმდენი,
რამდენიც არის სტანდარტში)
kompetencia
|
eqsperti (10,9)
(კოდური სიტყვა -შეუძლია)
|
adekvaturi (9,8,7)
(კოდური სიტყვა
-ცდილობს)
|
minimaluri (8,7,6,5)
(კოდური
სიტყვა -სხვათა დახმარებით)
|
დამწყები (5,4,3,2,1)
(კოდური
სიტყვა - არ შეუძლია)
|
შემოქმედებითობისა და
პრაქტიკული უნარჩვევების განვითარება
moswavlis
kompetencia
-------------------------------
|
მოსწავლეს შეუძლია ნამუშევრის შექმნისას გამოიყენოს
სახვითი ხელოვნების ძირითადი ელემენტები და პრინციპები, სხვადასხვა მასალა,
ტექნიკა და პროცედურა,
გამოავლინოს მათი შესაძლებლობები.
შუძლია გარემოზე დაკვირვება, დაგეგმვა,
თანამშრომლობა სხვებთან, როგორც საკუთარი ისე საერთო მიზნის მისაღწევად.
|
მოსწავლე ცდილობს ნამუშევრის
შექმნისას გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ძირითადი ელემენტები და პრინციპები,
სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა, გამოავლინოს მათი შესაძლებლობები.
ცდილობს გარემოზე დაკვირვებას, დაგეგმვას,
თანამშრომლობას სხვებთან, როგორც საკუთარი ისე საერთო მიზნის მისაღწევად.
|
მოსწავლე სხვათა დახმარებით ცდილობს ნამუშევრის
შექმნისას გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ძირითადი ელემენტები და პრინციპები,
სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და პროცედურა, გამოავლინოს მათი შესაძლებლობები.
სხვათა დახმარებით ცდილობს გარემოზე
დაკვირვებას, დაგეგმვას, თანამშრომლობას სხვებთან, როგორც საკუთარი ისე საერთო
მიზნის მისაღწევად.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია ნამუშევრის შექმნისას გამოიყენოს სახვითი
ხელოვნების ძირითადი ელემენტები და პრინციპები, სხვადასხვა მასალა, ტექნიკა და
პროცედურა, გამოავლინოს
მათი შესაძლებლობები.
არ შეუძლია გარემოზე დაკვირვება,
დაგეგმვა, თანამშრომლობა სხვებთან, როგორც საკუთარი ისე საერთო მიზნის
მისაღწევად.
|
კომუნიკადცია და ინტერპრეტაცია
moswavlis
kompetencia
-------------------------------
|
მოსწავლეს შეუძლია ინდივიდუალური და
ჯგუფური ნამუშევრების წარდგენა და საუბარი მათში გამოხატულ იდეებზე, მხატრულ
ხერხებზე.
შეუძლია კრიტიკის დროს პატივისცემით
მოეკიდოს სხვის ნამუშვარს და აზრს, მონაწილეობა მიიღოს სხვადასხვა სახის
ღონისძიებაში.
|
მოსწავლე ცდილობს ინდივიდუალური და
ჯგუფური ნამუშევრების წარდგენას და საუბარს მათში გამოხატულ იდეებზე, მხატრულ
ხერხებზე.
ცდილობს კრიტიკის დროს პატივისცემით მოეკიდოს სხვის
ნამუშვარს და აზრს, მონაწილეობა მიიღოს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.
|
მოსწავლე სხვათა დახმარებით ცდილობს
ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრების წარდგენას და საუბარს მათში გამოხატულ
იდეებზე, მხატრულ ხერხებზე.
სხვათა დახმარებით ცდილობს კრიტიკის დროს პატივისცემით მოეკიდოს სხვის
ნამუშვარს და აზრს, მონაწილეობა მიიღოს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია ინდივიდუალური და
ჯგუფური ნამუშევრების წარდგენა და საუბარი მათში გამოხატულ იდეებზე, მხატრულ
ხერხებზე.
არ შეუძლია კრიტიკის დროს პატივისცემით
მოეკიდოს სხვის ნამუშვარს და აზრს, მონაწილეობა მიიღოს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.
|
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
moswavlis
kompetencia
-------------------------------
|
მოსწავლეს შეუძლია შეადაროს
ერთმანეთს ხელოვნების სხვადასხვა დარგი.
შეუძლია დააკავშიროს
ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი სხვა საგნებში განვლილ მასალასთან, გამოიკვლიოს
მის გარშემო არსებული ხელოვნების ნიმუშები
|
მოსწავლე ცდილობს შეადაროს
ერთმანეთს ხელოვნების სხვადასხვა დარგი.
ცდილობს დააკავშიროს
ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი სხვა საგნებში განვლილ მასალასთან, გამოიკვლიოს
მის გარშემო არსებული ხელოვნების ნიმუშები
|
მოსწავლე სხვათა დახმარებით
ცდილობს შეადაროს ერთმანეთს ხელოვნების სხვადასხვა დარგი.
სხვათა დახმარებით ცდილობს
დააკავშიროს ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი სხვა საგნებში განვლილ მასალასთან,
გამოიკვლიოს მის გარშემო არსებული ხელოვნების ნიმუშები
|
მოსწავლეს არ შეუძლია შეადაროს
ერთმანეთს ხელოვნების სხვადასხვა დარგი.
არ შეუძლია დააკავშიროს
ხელოვნების ნაწარმოების შინაარსი სხვა საგნებში განვლილ მასალასთან, გამოიკვლიოს
მის გარშემო არსებული ხელოვნების ნიმუშები
|
organizebuloba
------------------------
|
ყოველთვის:
მოწესრიგებული აქვს სასწავლო ნივთები;
დავალება
შესრულებული აქვს;
ჩართულია სასწავლო აქტივობებში;
იცავს ქცევის წესებს
|
ხშირად:
მოწესრიგებული აქვს სასწავლო ნივთები;
დავალება
შესრულებული აქვს;
ჩართულია სასწავლო აქტივობებში;
იცავს ქცევის წესებს
|
იშვიათად:
მოწესრიგებული აქვს სასწავლო ნივთები;
დავალება
შესრულებული აქვს;
ჩართულია სასწავლო აქტივობებში;
იცავს ქცევის წესებს
|
არასდროს:
აქვს მოწესრიგებული სასწავლო
ნივთები;
აქვს
დავალება შესრულებული;
არის
ჩართულია სასწავლო აქტივობებში;
იცავს ქცევის წესებს
|
ვიზიტი ონის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმში
სპორტისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრა მუდმივად თანამშრომლობს ონის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმთან. მოსწავლეები პერიოდულად სტუმრობენ მუზეუმს და ეცნობიან მშობლიური კუთხის ისტორიას და ეთნოგრაფიას.
სპორტისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრა მუდმივად თანამშრომლობს ონის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმთან. მოსწავლეები პერიოდულად სტუმრობენ მუზეუმს და ეცნობიან მშობლიური კუთხის ისტორიას და ეთნოგრაფიას.
სპორტული შეჯიბრებები
მაგიდის ჩოგბურთი
2012-13 სასწავლო წელს კათედრაზე დაიგეგმა დაჩატარდა სხვადასხვა სპორტული შეჯიბრებები, რომლებიც მიზნად ისახავდნენ მოსწავლეთა ფიზიკურ და გონებრივ განვითარებაზე ზრუნვას. სასკოლო ცხოვრების საინტერესოდ წარმართვას და მოსწავლეთა ინტერესების გაღვივებასა და შემდგომი აქტივობებისადმი მოტივაციის ამაღლებას.
ტურნირი ჭადრაკში
მხიარული სტარტები
მუდმივად ვთანამშრომლობ კოლეგებთან
კათედრის წევრებთან ერთად ვგეგმავთ და ვახორციელებთ სხვადასხვა აქტივობებს.
No comments:
Post a Comment