"ირმის ნახტომი"
განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ფონდ "ირმის ნახტომის"და "ეროვნული სასწავლო გეგემებისა და შეფასების ცენტრის"მიერ ორგანიზებული ინტეგრირებული საგაკვეთილო გეგმების 2008 წლის კონფერენციის რეგიონალური ეტაპი
ქალაქი ქუთაისი.
Add caption |
დაჯილდოება
ნაციონალური ეტაპი
თბილისი
თბილისი
წარდგენილი გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის
თემა
|
`aRorZineba italiis farglebs gareT~
|
||||||||||||
სწავლების საფეხური/
ინტეგრირებული საგნები
|
IX klasi
|
||||||||||||
მოსწავლეთა პროფილი
|
21 moswavle
|
||||||||||||
klasSi swavlobs spinaluri
amotrofiiT daavadebuli da invalidis etls mijaWvuli
bavSvi. is aqtivobis mxolod pirvl
nawilSi monawileobs (warmodgenil nimuSebze dakvirveba da kiTxvebze pasuxis
gacema);
|
|||||||||||||
აქტივობის მიზნები და მისაღწევი შედეგები
|
aqtivobis mizania-codnis
gaRrmaveba mocemul istoriul periodTan dakavSirebiT, dakvirvebis, Sedarebis, kvlevis da analizis,
msjelobis, logikuri da swrafi azrovnebis, sakomunikaco unarebisa da
sainformacio teqnologiebTan urTierTobis unar-Cvevebis ganviTareba.
Sedegad, moswavleebi
SeZleben amoicnon da ganasxvavon aRorZinebis epoqis italiuri da niderlanduri
ferweris nimuSebi;
|
||||||||||||
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი
შედეგი/ინდიკატორები
|
mimarTuleba: xelovnebis
nawarmoebis aRqma konteqstSi.
s.g.IX.5 moswavle
warmoadgens individualur da jgufur namuSevars, miRebul codnaze dayrdnobiT
aanalizebs xelovnebis nimuSs da ganmartavs, ra mizniT aris masSi gamoyenebuli
konkretuli xerxi da masala.
·
msjelobs msgavsebebze da gansxvavebebze
sakuTar da sxvebis namuSevrebSi da masSi gamoyenebul mxatvrul xerxebze.
|
||||||||||||
თანმიმდევრობა
|
1. maswavlebeli esalmeba moswavleebs;
2. igi acnobs moswavleebs gakveTilis
mizans;
3. aqtivobis gansaxorcieleblad,
maswavlebeli klass yofs jgufebad; Amsgavsi SesaZleblobebis bavSvebs erT
jgufSi ganaTavsebs;
4. maswavlebeli sTxovs moswavleebs kidev
erTxel gaixsenon Tu ra ician aRorZinebis periodis italiuri ferweris Sesaxeb;
5. maswavlebeli akeTebs mokle istoriul-geografiul
eqskurss CrdiloeTis qveynebis Sesaxeb (niderlandebi, germania da safrangeTi).
gansakuTrebiT gamohyofs niderlandebs.
6. maswavlebeli jgufebSi anawilebs samuSao furclebs;
ekranze waradgens aRorZinebis epoqis or nimuSs. kerZod, piter breigelis `yrmaTa
mokvdineba beTlemSi~ da perujinos `wminda petresaTvis gasaRebis gadacema~.
7. maswavlebeli iZleva instruqcias
Sesasrulebeli samuSaos Sesaxeb.
kerZod, am nimuSebze
dakvirvebiT moswavleebma unda gascen ramodenime kiTxvas pasuxi:
–ra siuJetia warmodgenili nimuSebze?
-Tqveni azriT, ratom devs breigelis suraTze, sofelSi Tovli?
–rogor fiqrobT, mxatvarma Tavisi mSobliuri niderlandebis peizaJi
gadmogvca Tu beTlemisa?
-SeadareT breigelis suraTze mocemuli peizaJi perujinos suraTis fons. ra
gansxvavebas xedavT maT Soris?
–daakvirdiT Senobebs orive
suraTze. romelia Tqveni azriT realuri?
–daakvirdiT personaJebs. romel suraTzea mocemuli cocxali,
cxovrebiseuli mxatvruli saxeebi?
·
pasuxi
warmodgenili unda iyos zepirad,
msjelobiT.
·
jgufis
pasuxebi unda warmoadginos maswavleblis mier arCeulma moswavlem.
·
moswavle
daasaxeldeba mas Semdeg, rac amoiwureba samuSaos SesrulebisaTvis micemuli
dro;
8. samuSaos SesrulebisaTvis
bavSvebs eZlevaT 10 wuTi.
9.……maswavlebeli akvirdeba
jgufebSi moswavleTa muSaobas;
10. maswavleblis mier arCeuli moswavle
warudgens
klass jgufis
mosazrebebs;
11. miRebuli
pasuxebis Semdeg, maswavlebeli ekranze waradgens mis mier winaswar momzadebul
cxrils da sTavazobs moswavleebs, gacemuli pasuxebis gaTvaliswinebiT, masTan erTad Seavson igi;
12. cxrilis Sevsebis Semdeg maswavlebeli ajamebs aqtivobas;
13.
maswavlebeli moswavleebs aZlevs saSinao davalebas; moswavleebma unda Seadaron
erTmaneTs kranaxis `madona vaSlis xis qveS~ da belinis `madona CviliT~.
Ddaadginon, romelia italiuri aRorZinebis nimuSi da romeli Crdilouris?
davaleba warmodgenil unda iqnes werilobiT;
14. maswavlebeli sTxovs moswavleebs Tavad Seafason sakuTari Tavi
ekranze warmodgenili Sefasebis cxrilis meSveobiT.
15. maswavlebeli moswavleebTan erTad ganixilavs Sefasebebs, gamoTqvams
sakuTar mosazrebas da SeTanxmebis safuZvelze akeTebs saboloo Sefasebas
xmamaRla da Semdeg, Sefasebis furcelSi;
16. maswavlebeli emSvidobeba moswavleebs
|
||||||||||||
შეფასება
|
|
||||||||||||
საკლასო
მენეჯმენტი _
საგანმანათლებლო
რესურსები
|
KgakveTilze
gamoyenebul iqna kompiuteri, proeqtori, ekrani, furceli (A4),
fanqari an saweri kalami;
mizanSewonili ar aris msgavsi gakveTilis Catareba klasSi 3
kompiuteris arsebobis SemTxvevaSi;
|
||||||||||||
gakveTilis
momzadebis dros gamoyenebul iqna saxelmZRvanelo `xelovneba~ IX klasi;
avtorebi: nana maWaraSvili da nino silagaZe;
msvlelobis
dros gamoyenebuli iqna internetiT mopovebuli piter breigelisa da perujinos
suraTebi. aseve, Cems mier Seqmnili, saswavlo da Sefasebis cxrilebis
eleqtronuli versiebi.
|
მასწავლებლთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ოპრგანიზებული კონფერენცია "საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში"
2013 წელი 23-25 დეკემბერი
ჩაქვი
მოხსენება
გაკვეთილის მიმოხილვა
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების სწავლებისას
ხშირად გვხვდება თემები, რომლებიც ითხოვენ სხვა საგნებთან ინტეგრირება. უმეტესად, ისტორიასთან
და გეოგრაფიასთან.
აქედან გამომდინარე, გავითვალიწინე არსებული მოთხოვნა
და IX კლასის სახელმძღვანელოში შემოთავაზებული თემა „კულტურული ურთიერთობები“, გადავწყვიტე ზემოთხსენებულ საგნებთან ინტეგრაცირებულად
წარმედგინა მოსწავლეებისათვის. ჩემი მიზანი
იყო,კონკრეტული თემა მოსწავლეს გაეაზრებინა
გაიაზროს ისტორიულ-გეოგრაფიულ ჭრილში და ეს პროცესი მისთვის საინტერესო ფორმით
განგვეხორციელებინა. გავაცანი პედაგოგებს
ჩემი სურვილი და მიზანი.განვიხილეთ თემა,გამოვკვეთეთ მოსწავლეთა წინარე ცოდნა კონკრეტულ საკითხთან დაკავშირებით,დავწერეთ
გეგმა, მოვიძიეთ საჭირო რესურსები, შევქმენით საპრეზენტაციო ფაილი და დავგეგმეთ გაკვეთილის
ჩატარების დრო და ადგილი. რაღათქმაუნდა, XXI საუკუნეში ისტ ტექნოლოგიები სასაწავლო პროცესის განუყოფელ
ნაწილად იქცა, ამიტომაც საგაკვეთილო პროცესში ის
აქტიურად გამოვიყენეთ. ჩვენს სკოლაში
ფუნქციონირებს ე.წ. „მომავლის კლასი“.
ჩვენი გაკვეთილიც სწორედ ამ კლასში ჩატარდა.
მეთოდები და პროცესის მოკლე აღწერა:
გაკვეთილს იწყებს ხელოვნების მასწავლებელი. გონებრივი იერიშის საშუალებით
იგი იკვლევს, თუ რა იციან მოსწავლეებმა ძველი ბერძნებისა და სხვა ქავეყნებთან მათი
სავაჭრო და კულტურული ურთიერთობების შესახებ. სავარაუდოდ პასუხებში გაიჟღერებს საქართველო,
კერძოდ კოლხეთი.
ისტორიის მასწავლებელი აკეთებს მოკლე ისტორიულ ექსკურსს
ძველი საბერძნეთის, ბერძნული კოლონიზაციის და მაკედონელის იმპერიის შესახებ. იგი იყენებს
ელექტრონულ რუქებს და საილუსტრაციო მასალას.
გეოგრაფიის მასწავლებელი მიმოიხილავს ძველი საბეძნეთის
გეოგრაფიულ და კლიმატურ მახასითებლებს, მათ
გავლენას ქვეყნის ეკონომიკაზე და მეურნეობის სპეციალიზაციაზე. საილუსტაციოდ იგი იყენებს
ბერძნულ რუქებს (ერატოსთენეს, სტრაბონის და
სხვ). მასწავლებელი სთავაზობს აქტივობას: კონტურულ რუქაზე paint პროგრამის გამოყენებით
უნდა აღნიშნონ მარშრუტი, რომელსაც ბერძნები
გადიოდნენ საბერძნეთიდან საქართველომდე. ასევე
იგი საუბრობს ტიმ სევერინის მოგზაურობასა („არგონავტების
გზა“) და ამ მოგზაურობის მნიშვნელობის შესახებ.
ამის შემდეგ
გეოგრაფიის მასწავლებელი იძლევა ინსტრუქციას შესასრულებელი აქტივობის შსახებ. იგი სთავაზობს
მოსწავლეებს გახსნან მათ კომპიუტერებში ჩატვირთული სასწავლო რესურსი „მოგზაურობა კოლხეთში“
. მასწავლებელი აქტივბორდის გამოყენებით ნაბიჯ-ნაბიჯ უხსნის მოსწავლეებს თუ რას ავალებს
თამაში. მოსწავლეები ასრულებენ თამაშში მოცემულ დავალებებს. (15 წთ).
ხელოვნების მასწავლებელი ეკრანზე წარმოადგენს საილუსტრაციო
მასალას და ინტერაქტივის კითხვებით წარმართავს კითხვა-პასუხს. მოსწავლეები ასრულებენ აქტივობას :
v მოსწავლეებმა
უნდა შეადარონ ერთმანეთს ფილა სოხუმიდან და სკოპასის ფილა, უპასუხონ ინტერაქტივის
შეკითხვებს.
მასწავლებელი კითხვა-პასუხით აჯამებს აქტივობას.იგი
ეკრანზე წარმოადგენს ნიკეს ქანდაკებას და წარმართავს კითხვა პასუხს ამ ნიმუშზე.
მოსწავლეები
ეცნობიან ტექსტს ეგვიფტური
სამკაულის შესახებ საილუსტრაციო მასალასთან
ერთად და მსჯელობენ საკითხის შესახებ.
მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს საშინაო დავალებას
: დაწერეთ მოკლე ესე „ მე ვარ ნიკე!“ ვანში აღმოჩენილი ნიკეს ქანდაკების მიხედვით;
რეფლექსიისათვის ხელოვნების
მასწავლებელი სთავაზობს მოსწავლეებს საკუთარ კომპიუტერებში შეავსონ ელექტრონული ცხრილი
სტრატეგია: „ვიცი-ვისწავლე-მინდა ვიცოდე“- ს გამოყენებით. მასწავლებელი აქტივბორდზე
წარმოადგენს ცარიელ ცხრილს . სამუშაოს დასრულების შემდეგ სთხოვს მოსწავლეებს წარმოადგინონ
საკუთარი თეზისები. მასწავლებელი ავსებს ელექტრონულ ცხრილს.
მასწავლებელი აჯამებს თემას და სთხოვს ბავშვებს
გააკეთონ დასკვნები;
მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეთა:
v ჩართულობას,
v სწორი
და ადკვატური პასუხების გაცემის უნარს ;
v მსჯელობის
უნარს;
v ინსტრუქციების
გააზრების და მათი სწორად შესრულების უნარს;
v ტრანსფორმაციის
უნარი;
v წარმოსახვის
უნარს;
v ისტ
ტექნოლოგიების გამოყენების უნარს;
ოთახიდან გასვლისას მოსწავლეები,
სხვადასხვა ფერის ფლიპჩარტების მიმაგრებით
სიმბოლოებთან, აფასებენ გაკვეთილს.
შედეგი:
მოსწავლეებისათვის თვალსაჩინო და ადვილად აღსაქმელი გახდება ინფორმაცია
საბერძნეთისა და საქართველოს, კერძოდ ,კოლხეთის კულტურული ურთიერთობების შესახებ. იგი გაიაზრებს
, რომ ქვეყნის კულტურას ყოველთვის განსაზღვრავდა პოლიტიკური და გეოგრაფიული ფაქტორები.
კერძოდ, ისინი გაიგებენ თუ რა ინტერესებით
იყო გამოწვეული საბერძნეთის კავშირები კოლხეთთან, რატომაა საქართველოს ტერიტორიაზე
ბერძნული კულტურის ნაშთები აღმოჩენილი. რა სტილისტური ნიშნებით შეიძლება ამოიცნონ ბერძნული
კულტურის ძეგლები და სხვა. მათ განუვითარდებათ არგუმენტირებული მსჯელობის, ტრანსფერული
აზროვნების, ინფორმაციის დახარისხების უნარები. მიღებული ინფორმაციის გამოყენების უნარები (ვირტუალური“ მოგზაურობა კოლხეთში“) და ისტ ტექნოლოგიებთან ურთიერთობის უნარები.
დასკვნა: მასწავლებლებისათვის გაკვეთილზე მუშაობა მეტად საინტერესო
პროცესი იყო. არანაკლებ საინტერესო პროცესი აღმოჩნდა თავად გაკვეთილი, განსაკუთრებით
მოსწავლეებისათვის. შემდეგმა გაკვეთილებმა ცხადყო რომ სწავლება ასეთი მეთოდით (ინტეგრირება)
გაცილებით ეფექტურია მოსწავლეთა მოტივაციის ასამაღლებლად და ახალი ინფორმაციის გაგების,
ანალიზისა და მისი შემდგომი გამოყენებისათვის.
გამოყენებული რესურსები :
ელექტონული ენციკლოპედია
http://ka.wikipedia.org
მასწავლებლთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ოპრგანიზებული კონფერენცია "საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში"
2014 წელი
თანამედროვე
არქიტექტურა და „გიჟური“იდეები
შესავალი: სასწავლო პროცესი მუდმივ სიახლეებს
და შემოქმედებით ინტერპრეტაციას მოითხოვს. ამ მიმართულებით განსაკუთრებით საინტერესოა
პედაგოგიკაში დანერგილი ახალი სტრატეგიების გაცნობა და შემდეგ მათი საკუთარ გაკვეთილზე
მორგება. ამ მხრივ მეტად საინტერესო აღმოჩნდა ჩემთვის სტრატეგია „დისნეის აზროვნების
სამი სკამი“.
სტარტეგიის შესწავლის დროს ნათელი გახდა, რომ
ეს ის პროცესია, რომელიც ავითარებს შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების უნარს. შემოქმედებითი
და კრიტიკული აზროვნების უნარის განვითარება კი ერთ-ერთი უმთვრესი მიმართულებაა ხელოვნების
სწავლების პროცესში და იგი გულისხმობს სხვადასხვა დონის (გამოყენება, ანალიზი, სინთეზი
და შეფასება) სააზროვნო უნარების განვითარებას.
სტრატეგია მოითხოვს სასწავლო თემის სწორად შერჩევას,
ამიტომ სამუშაო თემად შევარჩიე „თანამედროვე
არქიტექტურა“.
თემა „თანამედროვე არქიტექტურა“ ამ ეტაპზე მოსწავლეებს გავლილი აქვთ და იცნობენ
თანამედროვე არქიტექტურის ნიმუშებს და მათ
თავისებურებებს.
გადავწყვიტე შემდეგ გაკვეთილზე
ახალი სტრატეგია გამომეყენებინა. გაკვეთილის მიზანი იყო მოსწავლეებში შემოქმედებითი, ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების უნარის განვითარება და
აზროვნების პროცესების სწორად წრმართვის ხელშეწყობა.
პროცესი: რეფლექსია: გაკვეთილი დავიწყეთ თემის („თანამედროვე
არქიტექტურა“) გახსენებით. მოსწავლეებს ეკრანზე წარმოვუდგინე სლაიდი თუ ვინ იყო უოლტ
დისნეი, რა შექმნა მან და როგორ მიაღწია მან ასეთ წარმატებას. (4 წთ)
ამის შემდეგ მოსწავლეებს ვთხოვე მისულიყვნენ ფანჯარასთან
(მეოცნების კუთხეში) და გაეხსენებინათ მათი
ცხოვრებიდან ულამაზესი მომენტები, დრო, როდესაც ოცნებაში იყვნენ გადავარდნილი და ზღაპრული
იდეები მოსვლიათ. ჯგუფს ვთხოვე გადაადგილებულიყო საკლსო ოთახის მოპირდაპირე მხარეს („რეალისტის კუთხეში“), სადაც მათ უნდა გაეხსენებინათ სიტუაცია, როცა რეალისტურად და პრაგმატულად გაანალიზეს კონკრეტული
იდეა და ბოლოს, მოსწავლეები გადავიყვანე საკლასო ოთახის უკანა კედელთან, („კრიტიკოსის
კუთხეში“) სადაც მათ გაიხსენეს სიტუაცია, როცა რომელიმე იდეა ფხიზელი თვალით, ობიექტურად
გაუანალიზებიათ. დაუნახავთ საფრთხეები და პოტენციური
პრობლემები. მოსწავლეები დაბრუნდნენ თავიანთ ადგილებზე.(6
წთ)
კლასი დავყავი ჯგუფებად თითო ჯგუფში სამი მოსწავლე
გავაერთიანე და თითოეულს მივანიჭე „მეოცნების“ , “რეალისტის“და „კრიტიკოსის“ როლი.
ბავშვები გაეცნენ შესასრულებელი აქტივობის ინტრუქციას, კერძოდ, „მეოცნებე“ ჯგუფის წევრების
წინაშე გამოთქვამს ყველაზე „გიჟურ“ იდეას ახალი
არქიტექტურული ნაგებობის აგების შესახებ .
„რეალისტი“ ცდილობს იდეა რეალობად აქციოს (ქმნის გრაფიკულ გამოსახულებას), განსაზღვროს
რამდენად რეალურია ამ ნაგებობის შექმნა. მოსწავლე
მოსაზრებებს ფურცელზე აფიქსირებს. „მეოცნების“და „რეალისტის“ ნაშრომი გადაეცემა „კრიტიკოს“
მოსწავლეს. იგი დაკვირვებით ეცნობა მასალას და ცდილობს სწორი ანალიზი გააკეთოს, გამოყოს
ძლიერი და სუსტი მხარეები, დააფიქსიროს საფრთხეები, რომელიც შეიძლება გაჩნდეს მშენებლობის
პროცესში. საერთოდ არის თუ არა ასეთი ნაგებობის აშენება საჭირო და გამართლებული. რას
შეცვლის ეს ნაგებობა ადამიანთა ცხოვრებაში და სარგებელი შეიძლება მოუტანოს მან საზოგადოებას.
(20 წთ).
იწყება ნამუშევრების წარდგინება (პრეზენტაცია).
ჯგუფები თანმიმდევრულად წარმოადგენენ საკუთარი იდეით შექმნილ არქიტექტურულ ნაგებობას,
მსჯელობენ თუ რამდენად რეალურია ასეთი ნაგებობის განხორციელაბა და რა საფრთხეები შეიძლება
წარმოჩინდეს მშენებლობის პროცესში და ნაგებობის დასრულების შემდეგ.
მოსწავლეები თავად აფასებენ აქტივობას. საუბრობენ
მოეწონათ თუ არა იგი. ასევე ჯგუფები გამოთქვამენ
მოსაზრებებს ერთმანეთის მუშაობის შესახებ. მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს დააფიქსირონ
საკუთარი მოსაზრება თუ რომელი „იდეა“მოეწონათ ყველაზე მეტად და რატომ?
მასწავლებელი ეკრანზე წარმოადგენს უოლტ დისნეის
კომპანიის მიერ შექმნილ ნაგებობების ფოტოებს და აკეთებს დასკვნებს. მოსწავლეთა მუშაობას მასწავლებელი განმავითარებელი
გაომენტარით აფასებს და ემშვიდობება მათ.
შედეგი:სასაწავლო
პროცესი მრავალფეროვანი და საინტერესო გახდა. გაიზარდა მოსწავლეთა ინფორმირებულობა
მსოფლიო არქიტექტურის მიმართ. მოსწავლეებს განუვითარდათ შემოქმედებითი,ანალიტიკური
და კრიტიკული აზროვნების უნარები. ასევე, პრეზენტაციის, არგუმენტირებული მსჯელობისა
და ლოგიკური აზროვნების უნარები. მოსწავლეებმა აღმოაჩინეს
ახალი შესაძლებლობები საკუთარ თავში, გაიზარდა შეფასებისა და თვითშეფასების ხარისხი.
დასკვნა:
მასწავლებლისათვის ყოველთვის საინტერესოა ახალი მეთოდებისა და სტრატეგიების გაცნობა
და მათი სასწავლო პროცესში გამოყენება. მე თავად გავხდი უფრო აქტიური და კრეატიული
პედაგოგი. გავხდი ახალი „აღმოჩენების“ მოწმე.
კერძოდ, ამ პროცესში მე დავინახე მოსწავლეებში არსებული და აქამდე დაფარული ნიჭი და
უნარი. ეს ჩემთვის მეტად სასიხარულო იყო. თავს მოვალედ ვთვლი ხელი შევუწყოს ამ ნიჭისა და უნარების შემდგომ განვითარებას. სკოლის და პედაგოგის მოვალეობაც ხომ
ესაა.
გამოყენებული
ლიტერატურა: უოლტ დისნეი (lit.ge-ს ელექტრონული ბიბლითეკა) , www.google.com ხელოვნება VII კლასი გამომცემლობა
„კლიო“
ფოტო გალერეა
თბილისი
დაჯილდოვება
დაჯილდოვება
"ციფრული მოქალაქეობა და eTwinning"
15-16 ოქტომბერი 2016 წელი
“
United in Cultural Diversity”
პრაღა 31.05-4.06 2018
პრაღა 31.05-4.06 2018
კონტაქტური
სემინარი პრაღაში
2018 წლის 31 მაისიდან 3 ივნისის ჩათვლით ჩეხეთის რესპუბლიკის დედაქალაქ პრაღაში
მიმდინარეობდა ევროპის მასწავლებელთა დამეგობრებისა და ურთიერთთანამშრომლობის პროგრამა
eTwinning -ის კონტაქტური
სემინარი, თემაზე “ United in Cultural Diversity”. რომელშიც მონაწილეობა მივიღეთ ქართველმა მასწავლებლებმა: ნანა დაბრუნდაშვილმა,
თეონა ჯაფარიძემ და მარიკა მაჭარაშვილმა.
სემინარის მასპინძლებმა გულთბილი დახვედრა მოგვიწყვეს ევროპის სხვადასხვა ქვეყნიდან
ჩასულ პედაგოგებს. პირველი დღე დაეთმო eTwinning-ის პორტალისა და twinspace-ის გაცნობას.
ურთიერთ გაცნობისათვის სემინარის მონაწილეები ბეიჯებზე გამოსახული სიმბოლოების მიხედვით
დავჯგუფდით. პირველი აქტივობის მიხედვით, ჩვენ ფლიპჩარტზე უნდა გამოგვესახა ის, რაც გვაერთიანებდა.
აქტვობა ხალისით და საინტერესოდ განვითარდა
და რაც მთავარია მოხდა ჯგუფის წევრების გაცნობა და დადებითი დამოკიდებულებების ჩამოყალიბება.
სემინარის მონაწილეებმა წინასწარ გადავგზავნეთ ჩვენი საპროექტო წინადადებები.
უკვე შემდგარ ჯგუფს შემოგვთავაზეს საპროექტო წინადადებების ნაკრები. განსჯისა და კონსულტაციის
შემდეგ, ჯგუფი შეჯერდა ერთ იდეაზე;
მეორე დღიდან ჯგუფმა დაიწყო პროექტის მიზნების, ამოცანების და მოსალოდნელი შედეგების
განსაზღვრა. შევთანხმდით იმ აქტივობებზე, ეექტრონულ
რესურსებსა და ისტრუმენტებზე, რომლებსაც გამოვიყენებთ
მომავალში.
საპროექტო სამუშაოებს შორის, ჩეხმა
ამბასადორებმა გაგვცნეს ახალი ელექტრონული
ისტრუმენტები.
მესამე დღე დაეთმო ევროპის უძველესი ქალაქის,
პრაღის დათვალიერებას. გავისეირნეთ მდინარე ვლტავაზე და ვისამოვნეთ ღამის პრაღის ულამაზეს
ხედებით.
მეოთხე დღეს ჯგუფებმა წარვადგინეთ პროექტის გეგმები, რომელთაც დიდი მოწონება დაიმსახურეს.
დაიგეგმა მართლაც საინტერესო და მრავალფეროვანი პროექტები. მათ შორისაა ჩემი ჯგუფის
პროექტი “4seasons -
3reasons - 2gether - 1year” . პროექტი გლისხმობს ქართული, იტალიური, პორტუგალიური, ბულგარული,
ჩეხური და გერმანული კულტურების მრავალფეროვნების წარმოჩენას.
რაღათქმაუნდა, კონტაქტური სემინარი გაცილებით ეფექტურია ვიდრე, ვირტუალური ურთიერთობები.
საუკეთესო შემთხვევაა, როდესაც უშუალოდ ეცნობი შენს უცხოელ კოლეგასა და პროექტში მონაწილე
პარტნიორს. პირადად ჩემთვის ეს იყო ასევე საუკეთესო საშუალება უცხო ენის პრაქტიკის
გაუმჯობესებისათვის. მადლობა eTwinning -ს ქართველ და უცხოელ ხელმძღვანელებს საუკეთესოდ
დაგეგმილი და განხორციელებული სემინარისათვის;
No comments:
Post a Comment