ინტელის ტრენინგების პორტფოლიო
სასწავლო პროექტის გეგმა
რეფლექსია
სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო
თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
თეონა ჯაფარიძე
|
|
რაიონი
|
ონი
|
|
სკოლა
|
ონის საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
ონი
|
|
თემის მონახაზი
|
||
თემის დასახელება „უჩა ჯაფარიძე“
|
||
თემის შინაარსი:
მოსწავლეები იკვლევენ ქართველი მხატვრის , უჩა ჯაფარიძის ცხოვრებას
; სწავლობენ მის შემოქმედებას;
სტუმრობენ მის სახლ-მუზეუმს ქალაქ თბილისში; სტუმრობენ მის სახლს სოფელ ღარში,
შეისწავლიან მის
მდგომარეობას, სკოლისა და ქალაქის მუნიციპალიტეტის საკრებულოს წინაშე აწყობენ
საღამოს მხატვრის ცხოვრების, შემოქმედებისა შესახებ; ქმნიან ვებ გვერდს; გამოყოფენ
პობლემას მხატვრის სახლის მდგომარეობის შესახებ და მიმართავენ ინიციატივით
ქალაქის მუნიციპალიტეტს, შეკეთდეს მხატვრის სახლი და დაარსდეს მისი
სახლ-მუზეუმი; კლასი სთავაზობს მუნიციპალიტეტს აქტიურ თანამშრომლობას; პროექტის შეჯამება, შეფასება;
|
||
საგანი-
|
||
ხელოვნება
|
||
დონე/კლასი
|
||
საბაზო, IX კლასი, 13-14 წელი; სსმპ მოსწავლე. რუსულენოვანი მოსწავლეები;
|
||
განხორციელების დროის
ჩარჩო
|
||
-ერთი თვე (სექტემბერ-ოქტომბერი)
|
||
თემის
საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი
სტანდარტები და ინდიკატორები
ს.გ.IX.8. მოსწავლე იკვლევს ხელოვნების როლს საზოგადოების ცხოვრებაში.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მსჯელობს
მისთვის ნაცნობ ხელოვნების მოღვაწეებზე და მათ წვლილზე საზოგადოების ცხოვრებაში;
·
აგროვებს
ინფორმაციას კულტურის რომელიმე წარმომადგენლის მოღვაწეობაზე და მოძიებულ
მასალაზე დაყრდნობით
ადგენს სახლ-მუზეუმის
პროექტს;
|
||
მოსწავლეების
ამოცანები/სწავლის შედეგები:
|
||
მიმართულების მიმცემი
საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
როგორ ხასითზე
ხართ?
საჯვარეობაზე
იყავით?
რა იყო იქ
საინტერესო?
|
|
თემატური კითხვები
|
მხატვარი რომ ყოფილიყავით, რომელ სიუჟეტს
აირჩევდით? რა მასალით დახატავდით? ვის აჩვენებდით?
ხომ არ იცით რომელი ცნობილი მხატვარია
წარმოშობით სოფელ ღარიდან?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
რომელ ცნობილ ქართველ მხატვრებს იცნობთ?
თქვენი აზრით რა თემაზე შეიძლება ეხატა
უჩა ჯაფარიძეს? თქვენი აზრით რატომ გახდა იგი ასეთი ცნობილი? რა ინფორმაციას
ფლობთ მის შესახებ?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის
ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების
ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
სხვა საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
სპეციალური
საჭიროებები
|
სპეციალური
საჭიროებისმოსწავლე ფლობს ისტ ტექნოლოგიებს.პროექტის განხირციელებისას მას
დაევალა ბლოგის შექმნა ტექნიკური უზრუნველყოფა;
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის
მშობლიური)
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები მოიძიებენ მათ მშობლიურ ენაზე არსებულმასალას უჩა ჯაფარიძეზე,
მოამზადებენ პუბლიკაციას ბლოგისათვის;
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების
მოსწავლეები
|
|
|
სასწავლო თემისთვის
საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი (ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ
პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
შეგიძლიათ
იხილოთ ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
|
ინვენტარი/მასალები
|
უჩა ჯაფარიძის
ალბომები, ინტერნეტ მასალა, ვიდეო და ფოტო
|
ინტერნეტრესურსები
|
იხილეთ საავტორო უფლებების ჩანართში
|
სხვა რესურსები
|
ვიზიტები-გამგზავრება თბილიში, სოფელ ღარში;
მოწვეული სტუმრები-მუნიცპალიტეტის და რესურსცენტრის და
მუზეუმის წარმომადგენლები;
|
რეფლექსია
პირვე დღე
დღეს პირველი დღე იყო ჩვენი ტრენინგისა. ტრენერმა,
ბატონმა გიზო მუშკუდიანმა გაგვაცნო თავი და ტრენინგის სახელწოდება „ინტელის ძირითადი კურსი-პროექტებით სწავლება“. ასევე გვეცანით
კურსის მიზნებს : ისტ ტექნოლოგიების ეფექტური გამოყენებით სასწავლო პროცესის გაუ,ჯობესება.
მივირეთ სამუშაო მასალები ე.წ. portfolio
და viuer.
დავიყავით ჯგუფებად და მოვიფიქრეთ სავარაუდო სახელწოდებები მომავალი პროექტებისათვის.
ეკრანზე ვნახეთ პროექტის შაბლონი და შევეცადეთ რამოდენიმე სექტორი შეგვევსო.
საშინაო დავალება:
შეძლებისდაგვარად ვიმუშაოთ პროექტის შაბლონზე;
მეორე დღე
განვიხილეთ საშინაო დავალება, მოვიფიქრეთ მიმართულების
მიმცემი კითხვები, გავეცანით viuer-ს
რესურსებს; ტრენერი გვესუბრა 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე.
დავალება : შევავსოთ
ბროშურის და გაზეთის შაბლონები;
მესამე დღე
განვიხილეთ დავალებები.
Google
drive-ზე ავტვირთეთ ჩვენი პროექტები და გავუზიარეთ ერთმანეთს.
მეოთხე დღე
განცვიხილეთ პროექტის ერთ-ერთი ვარიანტი და შევჩერდით
შეფასების ხერხებზე. ტრენერმა ისაუბრა საავტორო უფლებებზე და დაგვავალა ბიბლიოგრაფიისა
და
ვისაუბრეთ სურათების,
ვიდეოებისა და ფოტოების საქაღალდეზე.
მეექვსე დღე
ვიმუშავეთ წყვილებში, შევაფასეთ ერთმანეთის პროექტები
კონსტრუქციული უკუკავშირის მიხედვით. გამოვიყენეთ სტრატეგია 3-2-1.
გავუცვალეთ ერთმანეთს
ინფორმაცია, განვიხილეთ ინფორმაციის გაცვლის საშუალებები: სმს, სოციალური ქსელები,
ელექტრონული ფოსტა, ჩეთი,ფორუმი. ვისაუბრეთ ინფორმაციის სანდოობაზე. მივიღეთ საშინაო
დავალება-მოსწავლის
სავარაუდო ნაშრომის პრეზენტაცია.
მერვე დღე
გადავხედეთ განსაკუთრებული
საჭიროებების მოსწავლეთა ფუნქციებს; განვიხილეთ პორტფოლიოები. შევასწორეთ. გავიზიარეთ
გამოცდილება, დავეხმარეთ ერთმანეთს პროცედურუკ საკითხებზე. ვისაუბრეთ მასწავლებლის,
როგორც ფასილიტატორის როლზე. განვიხილეთ ფასილიტაციის რესურსები (სხვადასხვა აქტივიბობები);
მეცხრე დღე
დღევანდელი დღე
საინტერესო და სასიამოვნოა. საბოლოო სახე მივეცით ბლოგებს. დავეხმარეთ ერთმანეთს ბლოგის
სრულყოფაში. სასიამოვნო განწყობილებით დავტოვეთ
ტრენინგი.განვიხილეთ ყველას პრეზენტაცია დადებით და უარყოფით კონტექსტში;
ქალაქი ონი |
ონის მხარეთმცოდნეობის მუზეუმი |
სტუმრად სოფელ ღარში, ბატონ უჩასთან |
პატარა უჩა |
დიდი უჩა ჯაფარიძე |
კედელი მუზეუმში, სადაც წარმოდგენილია უჩა ჯაფარიძის ნამუსევრები |
სახლმუზეუმის კუთხე ქალაქ თბილისში |
თბილისობაზე გაცოცხლებული გმირები უჩას შემოქმედებიდან |
უჩა ჯაფარიზის დახვედრა ქალაქ ონის შესასვლელთან და გაცოცხლებული პერსონაჟები |
"გაცოცხლებული" გმირები |
დიდი მხატვრის დასახვედრად მთელი ქალაქი გამოემართა |
სიმბოლური სუფრა სტუმრებისათვის |
მისასალმებელი ბანერი ქალაქის შესასვლელში |
ცხენოსნები ეგებებიან მხატვარს |
უჩა და ბავშვები |
მხატვარი ავტომობილიდან ესალმება თანამოქალაქეებს |
აკაკი ხორავა |
უჩა ჯაფარიძე ხატავს გიგა ჯაფარიძეს (საქართველოს სახალხო არტისტს) |
უჩა, გიგა და შალვა ჯაფარიძეები |
გიგა ჯაფარიძე-ავტორი უჩა ჯაფარიძე video-უჩა ჯაფარიძის საიუბილეო დღეები და დახვედრა ქალაქ ონის შესასვლელში video-უჩა ჯაფარიძის სახლი სოფელ ღარში და სტუმრად მხატვართან მხატვრის სახლის და მისი მდგომარეობის მოსანახულებლად |
No comments:
Post a Comment